fredag 1. juli 2011

prøver ny telefon

ja jeg sverget på, en gang for lenge siden at jeg aldri skulle ha touch-telefon, men her sitter jeg nå med min flunka nye HTC Desire S og Blogger fra telefonen. Og jeg, jeg er storfornøyd med min nye duppedings! :-D
Det går litt tregt, og er ikke helt vandt til denne ordboka på telefonen som fåreslår mange merkelige ord som popper opp når jeg skriver som jeg glemmer å kontrollere, sånn at det blir mange fantastiske rare ord og setninger..

Og ellers er vi enda i gargia og passer hund og katter...
I går skulle jeg til kauto, men det ble bare tull. Jeg kjørte fram og tilbake som en jojo i alta for å få tak i ting, og slik holdt jeg på i 3 timer før jeg ga opp og dro hjem i stede. Da var jeg sliten og sulten.. så sen turen får jeg ta i løpet av helga. Så i går skjønte jeg ordtaket "fram og tilbake er like langt". Men jeg fikk jo telefonen i går, så jeg er fornøyd!
OG! Jeg fikk vitnemålet mitt i går! Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Jeg fikk en 4 på eksamen! Det hadde jeg aldri trodd ... Folk sa, til og med læreren, at man gikk vanligvis ned en karakter fra vanlig standpunkt på eksamen, mens jeg gikk to karakterer opp! Jeg er stolt av meg selv :-D
Men nå skal jeg avslutte mitt første blogginnlegg med telefon.
Heidåååååå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar