mandag 27. juni 2011

fjøs, cows and Rock`n Roll

en liten kjapp oppdateringer fra jei..
tana turen er unnagjort, den gikk altfor fort som vanlig. trivelige dager med mye latter.
vel hjemme kom ENDELIG den nye tenningslåsen til min kjære O`fantastiske bil. fredag dro vi hjem til kauto, pakka ned masse til flyttinga, og i går kveld dro vi ned til alta igjen. nå ser jeg fram til å flytte og komme meg vekk fra kautokeino. det skal bli DEILIG!
så da sitter vi her i gargia og passer hund og katter. mamma og stein blir vel borte i 2-3 uker... etter det skal vi begynne å flytte..
ellers går kyrne rolig og nå regner det... vi ble så bortskjemt med det fantastiske sommerværet i forrige uke og uka før. jeg trøster meg med at vi må ha litt anna vær også så vi ikke bruker opp alt finværet på en gang.
i dag har min fantastiske mann kjøp ny telefon til meg <3 han er verdens beste....! det ble en HTC, som jeg ønsker meg :-) får den vel i posten i løpet av uka forhåpentligvis.
nå er det middagstid for jei, de fine spiser sent ;-)
heidåååå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar