mandag 23. august 2010

gråt en elv, bygg en bro og get over it!

joda. den her dagen har æ overraska meg sjøl me unormalt mye energi, og en vilje til å gjøre alt, og har tat meg sjøl i nu flere ganga i løpet av dagen, i å faktisk synge og tralle... våkna tilogmed før klokka ringte og alt!
æ vet ikke ka som har skjedd i løpet av natta, men det virke ikke så tungvindt nu... og så e æ u kommet over halveis me arbeidsuka min, og alt skal gå bra.. det e æ hellig overbevist om!
så plages æ i dag me en hoven og betent finger, uten at æ har nåkka forklaring på det. det e ikke flis i den, og æ har ikke brent den. så da e den vel bare vanskelig etter min mening. og det burde den slutte med!
i dag har laga lapskaus t dagens på jobb.. og det ble helt tomt.... ingenting mer ijæn... men det e bra at dem sett pris på maten min da :-)
og så bynne å bli temmelig lei ho der tone damli åberge som driv å gaule så mye på radioen for tida!! nu burde ho roe ned kraftig altså! sikkert annahver time høre man "ai låvv ju, mi and mai hart hav disided ai låv ju....!" altså hvis dok trur æ e så dårlig å skrive engelsk så e det ikke det, men ho SYNG veldig dårlig engelsk uttale.... eller ka det nu hete....
men nu ska æ få brukt opp litt mer energi. må skynte meg før æ blir lat ijæn!
heidååå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar